Accesorii copii

Accesorii copii

Apeland la serviciile Casa Anke pentru organizarea botezului bebelusului vostru, veti primi din partea noastre nu numai consultanta pentru alegerea bisericii pentru ceremonia religioasa si a restaurantului pentru petrecere ci si o oferta completa pentru toate accesoriile de botez de care ati putea avea nevoie.

La Casa Anke puteti comanda cea mai mare varietate de accesorii pentru botez: trusouri complete de botez pentru baieti si fetite, cutii si cufere pentru trusou botez, costumase pentru baietei si rochite pentru fetite, pantofiori, toate tipurile de hainute pentru botez, lumanari de botez, marturii, papioane, caiete de impresii, cutii pentru dar, cutii pentru cruciulite botez, invitatii botez, paturici botez si multe altele.

Prin experienta acumulata in domeniu am reusit sa cream o oferta pe care avem convingerea ca toti clientii nostri o vor aprecia. Ne concentram in primul rand pe selectia unor produse de calitate dar si pentru construirea unui buget inteligent si accesibil, astfel incat botezul pe care il organizati sa nu fie o povara imposibila ci o investitie intr-un moment de maxima importanta din viata familiei voastre.

Prin integrarea produselor si serviciilor pentru botez, va putem oferi toate accesoriile de botez la preturi extrem de avantajoase. De regula, consultantii nostri vor trece prin toate etapele organizarii unui botez si vom pune impreuna cu voi pe hartie toate accesoriile de botez necesare, toate costurile, preferintele si elementele pentru care voi optati, iar mai departe ne ocupam noi de fiecare accesoriu de botez si fiecare detaliu organizatoric.

Practic, cu Casa Anke semnati un contract si apoi va bucurati garantat de un botez cu adevarat special. Noi avem cea mai bogata si variata oferta, cele mai avantajoase preturi si nu va costa nimic sa ne vizitati si sa va ajutam cu o oferta completa. Suntem situati in inima Capitalei, lucram cu parteneri seriosi si colaboratori pe termen lung, avem referinte si recomandari si credem sincer ca putem organiza orice eveniment la standardele si exigentele clientilor nostri.

Daca se strica aparatura in timpul evenimentului ce faceti?

Deoarece sunt momente unice pe care le petreceti, imortalizarea acestora sunt esentiale, asadar, in vederea necesitatii unor masuri suplimentare de siguranta, avem echipamente si personal suplimentar de BACKUP pentru preintampinarea oricaror incidente nedorite. In cazul in care aparatura se strica, in cel mai scurt timp vom veni cu echipamente de inlocuire

Aveti echipamente si personal de back-up?

Pentru ca evenimentul vostru este foarte importanta pentru noi si pentru ca experienta noastra in domeniul evenimentelor ne face sa intelegem necesitatea unor masuri suplimentare de siguranta, avem echipamente si personal suplimentar de BACKUP pentru preintampinarea oricaror incidente nedorite. Astfel putem garanta ca evenimentul va fi dus la bun sfarsit fara a afecta calitatea materialelor predate.

Dupa cat timp intram in posesia albumelor fotocarte?

Grafica albumelor fotocarte se realizeaza din fotografiile selectate de voi, asadar timpul de realizare al albumului se calculeaza in momentul primirii acceptului privind fotografiile care se vor regasi in albumul fotocarte. De la acel moment, timpul de lucru este de 45 de zile lucratoare.

Pot primi filmul in varianta BLURAY si in varianta DVD?

Se pot primi ambele variante cu un cost suplimentar de 100 RON/pachet (trasformare din BLU-RAY in DVD).

Dupa cat timp intram in posesia materialelor foto-video?

Materialele foto-video realizate se predau intr-un termen de 45 de zile lucratoare, calculate de la data evenimentului.

Cat costa o copie a DVD - urilor sau a BLURAY-urilor?

Pretul pentru o copie DVD este de 5 RON, iar pentru BLU-RAY este de 10 RON. *Preturile includ carcasa personalizata si imprimarea discurilor

Contacteaza-ne

Completeaza formularul si te contactam noi.

Beneficii

  • Consultanta de specialitate (ai la dispozitie o persoana dedicata, experienta noastra de 14 ani si timpul necesar pentru a-ti forma imaginea de ansamblu asupra evenimentului si totodata vei aborda pragmatic toate detaliile pentru a face alegerile cele mai potrivite pentru reusita evenimentului tau).
  • Personal calificat suplimentar (in situatia in care fotograful, cameramanul, dj-ul sau oricare alta persoana din echipa devine indisponibila: accident, indisponibilitate medicala, etc. este inlocuit de un coleg din echipa, fara ca evenimentul tau sa aiba de suferit).

Garantii

  • Daca predarea materialelor foto nu se face in termenul stabilit in contract, Casa Anke iti returneaza banii pe serviciul respectiv.
  • Daca albumul foto nu este conform cu cel vizionat la noi, Casa Anke ti-l face cadou.
  • Daca albumul foto nu este predat in termenul stabilit in contract Casa Anke iti returneaza banii.
  • In situatia unui control, Casa Anke iti garanteaza (cu returnarea integrala sumei platite) ca evenimentul tau nu va avea de suferit din cauza unor nereguli contractuale cu agentia Casa Anke.

Cu noi nu trebuie sa iti faci griji asupra decorurilor din locatie, prospetimii florilor, meniului sau momentului in care este servita sampania. Ne ocupam cu profesionalism de ambientul muzical şi de imaginile care sa surprinda la potential maxim momentele frumoase pe care le traiesti. Mai mult, la Casa Anke pregatim pentru tine cele mai atractive pachete de oferta ce includ luna de miere organizata oriunde in lume cu servicii complete furnizate de Casa Anke si tour operatorii cu care lucram.

fotograf nunta | filmare nunta | fotograf botez | filmare botez

Share This