Aranjamente florale botez

Aranjamente florale botez

Bine ai venit in locul perfect pentru organizarea unui botez cu adevarat special. Organizam integral si iti punem la dispozitie aranjamente florale de exceptie, toate cele necesare, de la trusou, lumanari, fotograf, DJ, restaurant si toate serviciile si accesoriile de calitate pentru botez.

Un botez organizat de Casa Anke va fi intotdeauna momentul special din viata oricaror proaspeti parinti. Acum poti lasa grijile logistice pentru pregatirea unui botez si poti apela cu incredere la priceperea si sursele de inspiratie ale specialistilor nostri pentru o ceremonie de botez reusita.

Casa Anke pune la bataie 12 ani de experienta pentru un eveniment ireprosabil. Vei descoperi de asemenea ca este mai eficient, mai rapid si fara stres sa iti organizam noi botezul decat sa alergi saptamani si luni intregi dupa furnizori care iti ofera servicii partiale si nesatisfacatoare.

Iti oferim toata gama de aranjamente florale de care ai nevoie: aranjamente florale pentru lumânări, pentru cristelniță, pentru restaurante. De cele mai multe ori parintii si nasii cer o ceremonie pe o anumita tematica pentru botez, iar noi suntem specializati in a organiza un botez in care fiecare element, de la trusoul de botez si pana la aranjamentele florale sa respecte tema aleasa.

Un botez organizat pentru o fetita va diferi de un botez organizat pentru un baietel. La fel se intampla si in ce privesc aranjamentele florale. Noi putem integra in accesoriile pentru botez detalii legate de personajele din desene animate, povesti, elemente cu trimiteri la viata si cariera parintilor. Prin urmare, dacă doresti un botez inspirat din basme, sau un botez cu tematica legata de aspiratiile pe care le nutresti pentru viata viitoare a copilului tau, noi putem realiza acest botez.

Aranjamentele florale de botez pe care le propunem noi sunt o adevarata inspiratie pentru o petrecere de botez reusita. Aranjamentele florale de botez de la Casa Anke ilustreaza grija deosebita pentru detalii, atentia si bunul gust cu care cautam sa pregatim fiecare botez.

Daca se strica aparatura in timpul evenimentului ce faceti?

Deoarece sunt momente unice pe care le petreceti, imortalizarea acestora sunt esentiale, asadar, in vederea necesitatii unor masuri suplimentare de siguranta, avem echipamente si personal suplimentar de BACKUP pentru preintampinarea oricaror incidente nedorite. In cazul in care aparatura se strica, in cel mai scurt timp vom veni cu echipamente de inlocuire

Aveti echipamente si personal de back-up?

Pentru ca evenimentul vostru este foarte importanta pentru noi si pentru ca experienta noastra in domeniul evenimentelor ne face sa intelegem necesitatea unor masuri suplimentare de siguranta, avem echipamente si personal suplimentar de BACKUP pentru preintampinarea oricaror incidente nedorite. Astfel putem garanta ca evenimentul va fi dus la bun sfarsit fara a afecta calitatea materialelor predate.

Dupa cat timp intram in posesia albumelor fotocarte?

Grafica albumelor fotocarte se realizeaza din fotografiile selectate de voi, asadar timpul de realizare al albumului se calculeaza in momentul primirii acceptului privind fotografiile care se vor regasi in albumul fotocarte. De la acel moment, timpul de lucru este de 45 de zile lucratoare.

Pot primi filmul in varianta BLURAY si in varianta DVD?

Se pot primi ambele variante cu un cost suplimentar de 100 RON/pachet (trasformare din BLU-RAY in DVD).

Dupa cat timp intram in posesia materialelor foto-video?

Materialele foto-video realizate se predau intr-un termen de 45 de zile lucratoare, calculate de la data evenimentului.

Cat costa o copie a DVD - urilor sau a BLURAY-urilor?

Pretul pentru o copie DVD este de 5 RON, iar pentru BLU-RAY este de 10 RON. *Preturile includ carcasa personalizata si imprimarea discurilor

Contacteaza-ne

Completeaza formularul si te contactam noi.

Beneficii

  • Consultanta de specialitate (ai la dispozitie o persoana dedicata, experienta noastra de 14 ani si timpul necesar pentru a-ti forma imaginea de ansamblu asupra evenimentului si totodata vei aborda pragmatic toate detaliile pentru a face alegerile cele mai potrivite pentru reusita evenimentului tau).
  • Personal calificat suplimentar (in situatia in care fotograful, cameramanul, dj-ul sau oricare alta persoana din echipa devine indisponibila: accident, indisponibilitate medicala, etc. este inlocuit de un coleg din echipa, fara ca evenimentul tau sa aiba de suferit).

Garantii

  • Daca predarea materialelor foto nu se face in termenul stabilit in contract, Casa Anke iti returneaza banii pe serviciul respectiv.
  • Daca albumul foto nu este conform cu cel vizionat la noi, Casa Anke ti-l face cadou.
  • Daca albumul foto nu este predat in termenul stabilit in contract Casa Anke iti returneaza banii.
  • In situatia unui control, Casa Anke iti garanteaza (cu returnarea integrala sumei platite) ca evenimentul tau nu va avea de suferit din cauza unor nereguli contractuale cu agentia Casa Anke.

Cu noi nu trebuie sa iti faci griji asupra decorurilor din locatie, prospetimii florilor, meniului sau momentului in care este servita sampania. Ne ocupam cu profesionalism de ambientul muzical şi de imaginile care sa surprinda la potential maxim momentele frumoase pe care le traiesti. Mai mult, la Casa Anke pregatim pentru tine cele mai atractive pachete de oferta ce includ luna de miere organizata oriunde in lume cu servicii complete furnizate de Casa Anke si tour operatorii cu care lucram.

fotograf nunta | filmare nunta | fotograf botez | filmare botez

Share This