Destinatii vacante botez

Destinatii vacante botez

Sa fim sinceri, exista multi furnizori de servicii pentru organizarea unui botez in Bucuresti si in tara. Asa cum unii sunt foarte ieftini iar altii foarte scumpi, exista sanse ca printr-o selectie atenta sa gasiti organizatorii cei mai buni pentru botezul copilului vostru. Ce ne diferentiaza insa pe noi, o reprezinta gama de servicii desavarsite pe care le oferim.

Casa Anke este singurul furnizor la care puteti sa va organizati simultan petrecerea de botez si apoi o vacanta in care sa plecati cu familia. Ati vrea sa mergeti la Disney? Undeva pe o plaja? Intr-un oras insorit impreuna cu sotul / sotia si copilasul vostru? Doriti o locatie pretabila si pentru copii?

Consultantii de la Casa Anke au pentru voi un portofoliu de locatii si destinatii pentru o vacanta dupa botez, sau dupa orice alt eveniment pe care il organizati.

Ne-am deschis un departament special de vacante pentru a oferi clientilor nostri serviciile cu adevarat complete si posibilitatea de a cupla evenimentele cu vacanta la un pret cu adevarat avantajos. Noi nu ne ocupam de turism, ci de organizarea unor experiente de viata cat mai memorabile. De aceea, alegem locatii potrivite pentru nunta, pentru copii mici (dupa botez), pentru cupluri si familii tinere, pentru liniste si relaxare.

La noi exista realmente posibilitatea ca dupa petrecere sa plecati imediat in vacanta, caci va asteptam cu biletele de avion si cu rezervarile facute. In acest mod, ne asiguram ca va oferim confortul si relaxarea de a primi toate serviciile dintr-o singura sursa credibila si profesionista.

Va invitam sa contactati consultantii Casa Anke si impreuna vom construi pentru voi detaliile unui botez minunat si a unei vacante de vis imediat dupa acesta. Avem constant proiecte impreuna cu colaboratorii nostri, asadar putem oferi o experienta placuta si preturi indisponibile pe platformele publice de rezervari. Oricum, nu va costa nimic sa primiti o oferta si poate ca e momentul sa va ganditi la un mic concediu imediat dupa petrecerea de botez!

Daca se strica aparatura in timpul evenimentului ce faceti?

Deoarece sunt momente unice pe care le petreceti, imortalizarea acestora sunt esentiale, asadar, in vederea necesitatii unor masuri suplimentare de siguranta, avem echipamente si personal suplimentar de BACKUP pentru preintampinarea oricaror incidente nedorite. In cazul in care aparatura se strica, in cel mai scurt timp vom veni cu echipamente de inlocuire

Aveti echipamente si personal de back-up?

Pentru ca evenimentul vostru este foarte importanta pentru noi si pentru ca experienta noastra in domeniul evenimentelor ne face sa intelegem necesitatea unor masuri suplimentare de siguranta, avem echipamente si personal suplimentar de BACKUP pentru preintampinarea oricaror incidente nedorite. Astfel putem garanta ca evenimentul va fi dus la bun sfarsit fara a afecta calitatea materialelor predate.

Dupa cat timp intram in posesia albumelor fotocarte?

Grafica albumelor fotocarte se realizeaza din fotografiile selectate de voi, asadar timpul de realizare al albumului se calculeaza in momentul primirii acceptului privind fotografiile care se vor regasi in albumul fotocarte. De la acel moment, timpul de lucru este de 45 de zile lucratoare.

Pot primi filmul in varianta BLURAY si in varianta DVD?

Se pot primi ambele variante cu un cost suplimentar de 100 RON/pachet (trasformare din BLU-RAY in DVD).

Dupa cat timp intram in posesia materialelor foto-video?

Materialele foto-video realizate se predau intr-un termen de 45 de zile lucratoare, calculate de la data evenimentului.

Cat costa o copie a DVD - urilor sau a BLURAY-urilor?

Pretul pentru o copie DVD este de 5 RON, iar pentru BLU-RAY este de 10 RON. *Preturile includ carcasa personalizata si imprimarea discurilor

Contacteaza-ne

Completeaza formularul si te contactam noi.

Beneficii

  • Consultanta de specialitate (ai la dispozitie o persoana dedicata, experienta noastra de 14 ani si timpul necesar pentru a-ti forma imaginea de ansamblu asupra evenimentului si totodata vei aborda pragmatic toate detaliile pentru a face alegerile cele mai potrivite pentru reusita evenimentului tau).
  • Personal calificat suplimentar (in situatia in care fotograful, cameramanul, dj-ul sau oricare alta persoana din echipa devine indisponibila: accident, indisponibilitate medicala, etc. este inlocuit de un coleg din echipa, fara ca evenimentul tau sa aiba de suferit).

Garantii

  • Daca predarea materialelor foto nu se face in termenul stabilit in contract, Casa Anke iti returneaza banii pe serviciul respectiv.
  • Daca albumul foto nu este conform cu cel vizionat la noi, Casa Anke ti-l face cadou.
  • Daca albumul foto nu este predat in termenul stabilit in contract Casa Anke iti returneaza banii.
  • In situatia unui control, Casa Anke iti garanteaza (cu returnarea integrala sumei platite) ca evenimentul tau nu va avea de suferit din cauza unor nereguli contractuale cu agentia Casa Anke.

Cu noi nu trebuie sa iti faci griji asupra decorurilor din locatie, prospetimii florilor, meniului sau momentului in care este servita sampania. Ne ocupam cu profesionalism de ambientul muzical şi de imaginile care sa surprinda la potential maxim momentele frumoase pe care le traiesti. Mai mult, la Casa Anke pregatim pentru tine cele mai atractive pachete de oferta ce includ luna de miere organizata oriunde in lume cu servicii complete furnizate de Casa Anke si tour operatorii cu care lucram.

fotograf nunta | filmare nunta | fotograf botez | filmare botez

Share This